Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi Adamem Hadravou, IČO: 19433743, se sídlem K. Šafáře 227/39, 370 05 České Budějovice 5 (dále jen „zhotovitel“) a jeho zákazníky (dále jen „kupující“) při poskytování služeb v oblasti tvorby webových stránek a digitálních služeb.
1.2 Klient potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi při uzavření smluvního vztahu.
2. Vymezení pojmů
-
Zhotovitel – Adam Hadrava, jako poskytovatel služeb.
-
Kupující – osoba, která si objednává služby od zhotovitele.
-
Služby – tvorba webových stránek, návrhy, úpravy, správa obsahu apod.
-
Smlouva – dohoda o spolupráci mezi kupujícím a zhotovitelem dle těchto podmínek.
3. Uzavření smlouvy
3.1 K uzavření smlouvy dochází po osobní nebo online schůzce, kde je kupující seznámen s cenovou nabídkou.
3.2 U větších projektů (např. rozsáhlé webové stránky) dochází k uzavření smlouvy podpisem smlouvy a úhradou zálohové faktury, která je vystavena po schválení cenové nabídky.
U menších projektů postačuje potvrzení cenové nabídky e-mailem nebo jinou elektronickou formou a následná úhrada zálohové faktury.
4. Cena a platební podmínky
4.1 Cena služeb je stanovena individuálně dle rozsahu a náročnosti projektu. Kupující je s cenou vždy seznámen po konzultaci. V případě rozšíření zadání má zhotovitel právo navýšit cenu, vždy však po předchozím odsouhlasení kupujícím.
4.2 Platební podmínky:
Před zahájením prací je účtována záloha ve výši 50 % z celkové částky.
Zbývajících 50 % je fakturováno po dokončení a předání projektu.
4.3 Všechny faktury musí být uhrazeny ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře.
V případě prodlení s platbou je kupující povinen uhradit úrok z prodlení ve výši 0,1 % denně z dlužné částky za každý den prodlení.
5. Dodací podmínky
5.1 Termíny dokončení jsou stanoveny individuálně podle náročnosti a rozsahu projektu.
5.2 Standardní doba realizace činí 1 až 2 měsíce od předání všech potřebných podkladů (např. texty, obrázky) a schválení návrhu.
V případě zpoždění na straně kupujícího se termín dodání přiměřeně prodlužuje.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1 Kupující může od smlouvy odstoupit telefonicky, SMS nebo e-mailem na uvedené kontaktní údaje.
6.2 Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě, že nebyla uhrazena zálohová faktura. Jakmile je záloha uhrazena, stává se nevratnou, pokud není mezi stranami výslovně dohodnuto jinak.
7. Reklamace a záruka
7.1 Na zhotovené webové stránky se poskytuje:
– záruka po celou dobu aktivní správy webu, pokud je sjednána, nebo
– 1 měsíc od zaplacení finální faktury, pokud správa webu sjednána není.
7.2 Reklamace nebude uznána, pokud k chybě došlo v důsledku zásahu kupujícího nebo třetí strany (např. úpravou webu v editoru) v obou bodech v podkapitole 7.1.
7.3 Pokud je chyba prokazatelně na straně zhotovitele, oprava bude provedena zdarma.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky.
8.2 Případné spory budou řešeny nejprve smírnou cestou. Nedojde-li ke smíru, bude spor řešen u věcně a místně příslušného soudu podle sídla zhotovitele.
8.3 Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Nové znění bude vždy dostupné na vyžádání nebo na webových stránkách zhotovitele.
8.4 Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dnem 12. 6. 2025.